Tuesday, May 11, 2010

revolusi~

tanggal tahun 2009,dlm julai cm2 kot...akhirnya aku selangkah dlm dunia pendidkan dgn terjejaknye kakiku di Universiti Malaya..study in bachelor science of applied geology..setibanyer aku tba di kolej kediaman kelapan....perasaan horror menghantui diriku...buruk gler aku tgk kolej ni....sem 1.....aku rase kena culture shock kot...sbb 2 result truk...aku paling suka Jabatan Geologi um ni...jbtn paling aktif dlm fac science...silap2 dlm um kot...seronok gila...kwn2 yg gila...ade event futsal,pool,karok....bufday surprise lg....awesome..semua nak buat sama2.....even nak ponteng pon sama2.....hahha....korg mmg best beb....




kat kolej bole gak ak dkatakan aktif...sukan sah2 la...rugbi,squash,bola baling,futsal,bola sepak....hahha....sian org len x dpt masuk....mungkin sebb 2 aku dpt anugerah harapan sukan kot (poyo gak aku ni)...




kenangan pahit aku kat um....first msti la result aku...tp skunk da ok...alhamdulillah...2nd...mase SUKMUM aka sukan mahasiswa universiti malaya..game rugbi..aku igt lg jersi aku..13..aku dkejarkan ke ppum...bibir aku pecah..jersi pnuh darah...aku kena siku ngan player 3rd kolej...mmg silap aku salah tackle..kat hospital aku xle ckp...luka pon x nmpak...membe2 aka penonton aku semua ckp truk..smpai kulit bibir ni bole tarik ke dagu..akibatnya...kena la ko 4 jahitan di bibir...bibir da la seksi...naseb bek nurse 2 cntek..bkn men lawa lg...siap minx izin nak inject jarum kat bon*** aku...cne x cair beb...

kenangan manis aku lak mase sukmum gak tp game bola baling..aku men posisi keeper...futsal pon keeper..bola pun keeper..adeyh~tp tme manis skali mase aku slamatkan penalti tme smi final...lwn 6th college klo x silap...mane x kembang aku...kiteorg msk final mng 2-1...hahha...tp kalah kat final 6-1....bengong...tp final aku bnyk one o one dgn player dier...2 yg diorg tabik aku...igt lg...kat sna..bdk2 pompuan panggil aku baby...hahha...sronok gak ade cheers pasal aku....untuk masum..aku mane layak men...tp ade bdk2 panggil,rugbi n bola baling..








umm..zaman universiti bnyk ubah kehidupan ku...menjadi seorg yg lbeh berkeyakinan n matang...dan ku harungi revolusi ini bersama kwn2 ku....bagai mimpi jd realiti..

1 comment:

  1. aq suka dalam part sukan ko man...ahahahaha....baby...wakkakakaka...plink xleh blah...crt ko kat ppum...gatal...ahahahahaa

    ReplyDelete