Thursday, May 13, 2010

bdk usm

kepada mereka yang laki masih single d luar sana....jgn lpaskan peluang ini...name dier nur liyana..klo nk ngurat kena interview..dier ni mahal skit..klo korg kamcing ngan aku...bole kot aku suh dier bg diskaun..heheh...jgn slah faham...dier bkn AWEK aku....aku SINGLE lg...hehehe...dier cm adek beradik aku...tukar pendapat..masalah..

*klo korg kawin ngan dier...save bajet xyah beli kete sbb uma dier btul2 bwh stesen putra setiawangsa...hahah

ikutkan kan cerita tanggal 11 mei 2009..aku ade keje skit kat PNB kat ampang park...alang2 2..ajak dier mkn skali...maklumla..lama x jumpa..so,i tell her to wait me at nearest mcd...tetibe dier nak dtg kat aku...aku plik la..naseb bek da settle keje aku...aku pg kat dier..nmpak cm biasa je..rupa2 nyer...tme yana duk sorg2 kat mcd 2..dier kena ngurat bangla...hahaha..*sesuai pe jd balak ko yana...hahaha...lg satu..dier sbenarnya malu duk situ...dier ade tgur sorg mamat keje kat mcd 2..slamba je yana ni...dier kata dier knal muka mamat 2...so,dier tegur..tp yg bestnyer mamat 2 buat muka x reti n slamba...hahah..aku pon tgk la sape dier...sbb yana ckp x-semashurian..aku pon pg mcd 2..yana bkn maen semangat tinjau2 dr tingkap nak tunjuk aku...aku pon gelak la kuat2...memang btul dier salah org..yg lg best..muka mamat 2 cm 'PADEL'....hahahahahhaha...nak terguling2 aku d situ..utk mengelakkan ke'malu'an,kteorg mkn kfc..cm biasa..tukar2 pendapt..masalah...yg penting nama br yana ialah kb...hahaha....(kepala besar)

*jgn marah yana.................

2 comments:

  1. muka cm padil..?
    hahahaha..
    mengekek aq baca entry ni
    teringat plak aq kat dia

    ReplyDelete